Murre....

Saknar min lille mini-sambos hemma i Stockholm. Med detta menar jag grannens katt som ibland bruker bo hos mig. Jag bruker locka/ lure katten inn till mig, och så får den va hos mig och jag myser med den och ger den mat.
Den heter egentlig Kissen tror jag, men jag tycker hellre at den skal hete Murre, så nu heter den det!

Man kan seje at jag har delad vårdnad med grannen, fast han vet ju inte om detta haha:)

Murre är en veldig söt svart katt, dock veldig utspekulerat och fjäskar för andra tjejer i huset. Träffade på en annan tjej i hissen för ett tag sen som berättade at katten bruker va hos henne oxo ibland. Vilken liten tjei förtjusande katt Murre är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0