En pärla i storstaden...

I går upptäckte jag mitt nya favoritställe i Stockholm, bare 20 min promenad från där jag bor:) Vurma, på Birger Jarlsgatan...en pärla i storstaden!
vad är vel bättre än att tillbringa torsdagskvällen med godt selskap( Lena, Anna,Hugo och micke) och musik quiz?:)
Hvilket mysigt ställe med massa olika ljusslingor och vintage möbler, very shabby chic...I LOVE!
Tyvärr var vi inte så duktiga på quiz, men gjorde inget för det var en jättetrevlig kväll! Åt massor med popcorn, är fortfarande mett:)

Kommentarer
Postat av: Inez the best!

Grattis till bloggen vännen!!! Vi ses på söndag. STOR kram

2010-03-06 @ 12:10:11
Postat av: Limpan Flexnäs

Heja Norge och rosa morgonrockar!!! De här är din grej!!!

2010-03-07 @ 01:41:21
Postat av: Limpan Flexnäs

De här här din grej!! Heja Norge och rosa morgonrockar!!!! Kram

2010-03-07 @ 01:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0