Choo Choo Train....

Dagens I- lands problem!!!

Vad skal man ta med sig för kläder och prylar nu när jag åker till Åre i morgon?!?!
Forsöker spontan-packa smart och praktiskt, och för en gång skuld inte ta med mig HELA min garderob! Då kommer nog min bästa Inez att bli arg eftersom jag bor i hennes rum.

Just nu ligger det kläder, tjejtidningar, böckar och småprylar i en enda stor hög:( Ingen organiserat "Bree van de Kamp"  her nej!

Måste oxo ladda ner lite musik till den långe togresan. Prio 1 just nu! Har ingen anvending för min lap top eftersom den är från ca 1800-talet och har en batterikapacitet på ungefär 15 minuter utan sladd! Great!

Laddar självklart ner mine "Absolute car- songs" även om jag åker tog. Kan ju alltids låtsas som jag kör! Åh... saknar köre bil, även om jag inte ser et skit och är ofrivillig beroende av glasögon.

Her är mine TOP-5 "Car-songs"
  • Boston- More Than A Feeling
  • Kim Carnes- Bette Davids Eyes
  • The Coral-Dreaming Of You
  • Jet-Are You Gonna Be My Girl
  • The Blues Brothers-Everybody Needs Somebody To Love
Måste iväg och packa lite till nu, så hoppas jag at SJ sköter sig och at jag kommer frem i tid!

-Choo Choo train -
- Choo Choo train-
I know you`r not  a jet aer-e-oplane
But you see, my friends are waiting at the station,
so give me just a little more acceleration.
-Choo Choo train-
........yeah!

Kommentarer
Postat av: Limpan Flexnäs

Lovar att du tog med dig alla kläder UTOM dina skidkläder!!! Celeste... du måste ut o åka lite nu!!

2010-03-07 @ 19:10:52
Postat av: Anonym

Ååå.. Du altså, lille tulle..:D Savna de allerede!!!! ÅÅåå.. Stockholm ain't the same uten den største solstrålen av dem alle.. Kleem :)

2010-03-08 @ 13:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0